09-Feb-2021, 14:56 PM
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09-Feb-2021, 14:57 PM przez nesguide2.)
Nick : [GPP]DarkZone
Nick admina : [GPP]Szyneczka
Powód bana : nocollision + liczne UPW + wykorzystywanie błędów mapy / serwera
Czas i data : 09.02.2021 r. 13:15
Opis sytuacji : Wcześniej strzełałem do Zabojca01 (czy jakos tak), on w pewnym momencie wsiada na motor i ucieka, po dogonieniu go był już w pełni uleczony.
Znowu zacząłem strzelać do niego, a on do mnie, znów uciekł i się uleczył.
Ten pan też robił UPW, więc czemu tylko ja mam ponosić odpowiedzialność za UPW, a on nie? Też powinien dostać chociaż 5-10 min jaila za notoryczne UPW kiedy ja w niego strzelałem, a on uciekał na nrg. ( Niestety dowodów brak na winę gracza Zabojca01 (czy jakos tak) )
Potem poszlem AFK, na jakies kilka minut, po powrocie szyna wlepila bana.
Nie liczę na UB, tylko skrócenie czasu bana.
Screen bana : https://imgur.com/a/a6Sr8VU
(Poniższe wypełnić w przypadku bana o cheaty itd.)
Screen głównego folderu gta : https://imgur.com/a/tEhE7cB
Screen folderu cleo(jeśli istnieje) : https://imgur.com/a/tEhE7cB
Screen z datą modyfikacji folderu gta : https://imgur.com/a/tEhE7cB
Do Szyneczki :
Nie mam nocollision, tylko mod na wchodzenie do wnętrza niektórych pojazdów: Enternable Vehicles, z resztą będzie to widać na screenie.
Do Soldier (aka. CrossX) :
1. Do jasnej kurwy nędzy zablokuj używanie jakiejkolwiek animacji będąc w pojeździe (/astop również)
2. Dorób fake goda do /pasywny, stref Anty-DM ( pod SetPlayerHealth(playerid, 1000000000.0 jeśli nie używacie weapon-config, a jak używacie to kombinuj );
3. Dorób jak gracz wyjdzie z serwera ( toczył z kimś walkę ), to po jego powrocie serwer i po spawnie, serwer MA prawo nadać mu Jail ( od 5 do 10 minut MAX ) ( wartość new bool:UPW[MAX_PLAYERS]; zrób, OnPlayerConnect : UPW[playerid] = false; , Zadanie obrażeń: UPW[playerid] = true; UPW[issuerid] = true; , OnPlayerDisconnect : if(UPW[playerid] == true) i pod tym dajesz tam w mysql oczywiście wartość czasu Więzienia i wartość, w której zamykasz gracza w więzieniu, serwer to zapisuje, a po powrocie ukaże gracza , jeśli upłynie 10 sekund po ostatnim zadaniu obrażeń = UPW[playerid] = false; )
Nick admina : [GPP]Szyneczka
Powód bana : nocollision + liczne UPW + wykorzystywanie błędów mapy / serwera
Czas i data : 09.02.2021 r. 13:15
Opis sytuacji : Wcześniej strzełałem do Zabojca01 (czy jakos tak), on w pewnym momencie wsiada na motor i ucieka, po dogonieniu go był już w pełni uleczony.
Znowu zacząłem strzelać do niego, a on do mnie, znów uciekł i się uleczył.
Ten pan też robił UPW, więc czemu tylko ja mam ponosić odpowiedzialność za UPW, a on nie? Też powinien dostać chociaż 5-10 min jaila za notoryczne UPW kiedy ja w niego strzelałem, a on uciekał na nrg. ( Niestety dowodów brak na winę gracza Zabojca01 (czy jakos tak) )
Potem poszlem AFK, na jakies kilka minut, po powrocie szyna wlepila bana.
Nie liczę na UB, tylko skrócenie czasu bana.
Screen bana : https://imgur.com/a/a6Sr8VU
(Poniższe wypełnić w przypadku bana o cheaty itd.)
Screen głównego folderu gta : https://imgur.com/a/tEhE7cB
Screen folderu cleo(jeśli istnieje) : https://imgur.com/a/tEhE7cB
Screen z datą modyfikacji folderu gta : https://imgur.com/a/tEhE7cB
Do Szyneczki :
Nie mam nocollision, tylko mod na wchodzenie do wnętrza niektórych pojazdów: Enternable Vehicles, z resztą będzie to widać na screenie.
Do Soldier (aka. CrossX) :
1. Do jasnej kurwy nędzy zablokuj używanie jakiejkolwiek animacji będąc w pojeździe (/astop również)
2. Dorób fake goda do /pasywny, stref Anty-DM ( pod SetPlayerHealth(playerid, 1000000000.0 jeśli nie używacie weapon-config, a jak używacie to kombinuj );
3. Dorób jak gracz wyjdzie z serwera ( toczył z kimś walkę ), to po jego powrocie serwer i po spawnie, serwer MA prawo nadać mu Jail ( od 5 do 10 minut MAX ) ( wartość new bool:UPW[MAX_PLAYERS]; zrób, OnPlayerConnect : UPW[playerid] = false; , Zadanie obrażeń: UPW[playerid] = true; UPW[issuerid] = true; , OnPlayerDisconnect : if(UPW[playerid] == true) i pod tym dajesz tam w mysql oczywiście wartość czasu Więzienia i wartość, w której zamykasz gracza w więzieniu, serwer to zapisuje, a po powrocie ukaże gracza , jeśli upłynie 10 sekund po ostatnim zadaniu obrażeń = UPW[playerid] = false; )