04-Jul-2020, 15:04 PM
Cześć. Gram na tym serwerze już kilka chwil i to co rzuciło mi się w oczy, to między innymi brak możliwości pozbycia się gotówki. W kilka godzin możemy zdobyć wiele milionów – tylko na co to później wydać? Domek, jakieś bronie, w porządku. Ale i tak pozostanie spory zapas pieniędzy. Według mnie zdobycie czegokolwiek skryptowego powinno być uwieńczone jakimś minimalnym wyzwaniem, przykładowo: widzę możliwość zdobycia własnego domu, to chodzę na zabawy, eventy, wykonuję prace, kupuję posiadłości i dopiero po jakimś czasie będzie mnie na to stać. Tutaj jest to możliwe do załatwienia praktycznie od ręki. Jeśli gracz nie ma czego zdobywać, to się nudzi.
Dlatego kilka moich propozycji, które pomogą odchudzić portfele:
- dodatkowe ulepszenia prywatnych pojazdów za gotówkę (niezniszczalność, kuloodporne opony, własne radio, stały tuning też według mnie powinien być w cenie). W dodatku system tankowania, możliwość założenia instalacji gazowej za większe pieniądze – ale dzięki temu tańsze paliwo
- każdy dodatek w domku (bank, życie, kamizelka, garderoba) można by uczynić płatnymi, osobno płacić za każde ulepszenie i dopiero by się pojawiało w wyznaczonym miejscu, dodatkowo system własnych obiektów, które można postawić wewnątrz oraz na zewnątrz domku (w ograniczonych ilościach) też za grubszą gotówkę
- można by pokusić się też o wymianę pieniędzy na exp, tak samo jak to działa przy punktach driftu lub też GP jak jest w wielu grach, czyli zdobywanie punktów premium za walutę zdobytą w grze
To samo tyczy się też poziomów i expa, które zdobywane są praktycznie dla samych statystyk i tak naprawdę nic nie dają poza nimi. Można by wiele zrobić w tej kwestii, ale trzeba nad tym pomyśleć. Kilka moich propozycji wymyślonych na poczekaniu:
- zakup domku możliwy od określonego levela (chcę mieć domek, to czeka na mnie wyzwanie zdobycia odpowiedniej ilości expa)
- zakup prywatnego pojazdu od określonego levela (sytuacja podobna jak wyżej)
- spawn z kamizelką od większego levela, niech to będzie nagroda za grę i zdobywanie poziomów
- co jakiś pułap levelowy zestawy broni – przykładowo do 20 poziomu startować będziemy z glockiem i innymi „gorszymi”, a od 40 już z DE i lepszym zestawem (podane poziomy to tylko przykład). Rzecz jasna mówimy tu o spawnie, jeśli ktoś będzie chciał to będzie mógł lepsze bronie zakupić w ammunation (tu znowu kwestia wydawania pieniędzy)
I ogólnie razem z tym wszystkim proponuję ograniczyć łatwe zdobywanie pieniędzy tak jak to jest teraz. Tak naprawdę zabawy, a w szczególności eventy powinny być czymś, co się graczom opłaca i widoczna jest różnica między znalezieniem prezentu na mapce, a wygraniem w evencie. Fajnie jakby pod tym tematem rozpoczęła się jakaś sensowna dyskusja, gdzie każdy podzieli się własnym zdaniem.
Dlatego kilka moich propozycji, które pomogą odchudzić portfele:
- dodatkowe ulepszenia prywatnych pojazdów za gotówkę (niezniszczalność, kuloodporne opony, własne radio, stały tuning też według mnie powinien być w cenie). W dodatku system tankowania, możliwość założenia instalacji gazowej za większe pieniądze – ale dzięki temu tańsze paliwo
- każdy dodatek w domku (bank, życie, kamizelka, garderoba) można by uczynić płatnymi, osobno płacić za każde ulepszenie i dopiero by się pojawiało w wyznaczonym miejscu, dodatkowo system własnych obiektów, które można postawić wewnątrz oraz na zewnątrz domku (w ograniczonych ilościach) też za grubszą gotówkę
- można by pokusić się też o wymianę pieniędzy na exp, tak samo jak to działa przy punktach driftu lub też GP jak jest w wielu grach, czyli zdobywanie punktów premium za walutę zdobytą w grze
To samo tyczy się też poziomów i expa, które zdobywane są praktycznie dla samych statystyk i tak naprawdę nic nie dają poza nimi. Można by wiele zrobić w tej kwestii, ale trzeba nad tym pomyśleć. Kilka moich propozycji wymyślonych na poczekaniu:
- zakup domku możliwy od określonego levela (chcę mieć domek, to czeka na mnie wyzwanie zdobycia odpowiedniej ilości expa)
- zakup prywatnego pojazdu od określonego levela (sytuacja podobna jak wyżej)
- spawn z kamizelką od większego levela, niech to będzie nagroda za grę i zdobywanie poziomów
- co jakiś pułap levelowy zestawy broni – przykładowo do 20 poziomu startować będziemy z glockiem i innymi „gorszymi”, a od 40 już z DE i lepszym zestawem (podane poziomy to tylko przykład). Rzecz jasna mówimy tu o spawnie, jeśli ktoś będzie chciał to będzie mógł lepsze bronie zakupić w ammunation (tu znowu kwestia wydawania pieniędzy)
I ogólnie razem z tym wszystkim proponuję ograniczyć łatwe zdobywanie pieniędzy tak jak to jest teraz. Tak naprawdę zabawy, a w szczególności eventy powinny być czymś, co się graczom opłaca i widoczna jest różnica między znalezieniem prezentu na mapce, a wygraniem w evencie. Fajnie jakby pod tym tematem rozpoczęła się jakaś sensowna dyskusja, gdzie każdy podzieli się własnym zdaniem.